تزئین محوطه زیر سقف‌های متحرک استخر

  1. خانه
  2. keyboard_arrow_right
  3. مقالات
  4. keyboard_arrow_right
  5. تزئین محوطه زیر سقف‌های متحرک استخر

تزئین محوطه زیر سقف‌های متحرک استخر

برای تزئین محوطه زیر سقف‌های متحرک استخر

می توانید از طیف گسترده‌ای از شکل‌ها و نقوش در این سقف‌های متحرک استفاده کنید. انتخاب این که کدام طرح برای محیط شما مناسب است، به شما و محیطی که باید این سقف در آن نصب شود، بستگی دارد. می‌توانید طرح‌های مختلف را بررسی کنید و طرحی را انتخاب کنید که با محیط اطراف بیشترین هماهنگی را داشته باشد. در صورتی که یک سبک منحصر به فرد این سقف‌ها انتخاب شما باشد، حتما باید سازگاری آن را با محیط اطراف در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، طراحی سقف به میزان خلاقیت و فضای موجود بستگی دارد. علاوه‌بر این، فراموش نکنید که یک الگوی پیچیده و یا سقف متحرک با اجزاء سفارشی زیاد، می‌تواند پرهزینه باشد.

می‌توانید از رنگ‌های مختلف در ساختار این سقف‌ها استفاده کنید. تصمیم‌گیری بر عهده شما است. فقط حتما قبل از استفاده از رنگ‌های مختلف و قبل از اجرا، یک طرح بر روی کاغذ تهیه کنید تا بتوانید از هماهنگی رنگ‌ها مطمئن شوید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید ورق‌های پلی‌کربنات را با آرم‌ها و طرح‌های مختلف سفارشی کنید. فقط سعی کنید خلاق باشید و چیزی که برای محیط شما مناسب است را انتخاب کنید.

برای محوطه استخر خود از سیستم‌های روشنایی استفاده کنید

چراغ‌های LED معمولا به دلیل طیف گسترده‌ای از مزایا، مانند طول عمر و بهره‌وری انرژی بالا، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید با نصب سیستم روشنایی برای محوطه استخر خود، یک محیط کاربردی برای تمامی ساعات روز و شب ایجاد کنید.

می‌توانید در کنار استخر مبلمان و میز قرار دهید

این مورد به نظر می‌رسد چیزی باشد که ممکن است دوست داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید، پس از آن، مطمئناً فضای موجود در استخر شما تغییر خواهد کرد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که شام ​​را در کنار استخر خود صرف کنید. خوب، این کار هنگام نصب محفظه‌های استخر با کیفیت بالا امکان‌پذیر است و بعد از قرار دادن مبلمان، ترجیح می‌دهید وقت بیشتری در کنار استخر بگذرانید.

بسته به فضای موجود در عرشه استخر، می‌توانید صندلی، میز یا تخت چوبی را در این محیط قرار دهید. فقط حتما فضای کافی را در اطراف استخر در نظر بگیرید و وسایل زیادی را در این محیط قرار ندهید. از آنجا که هدف اضافه کردن ارزش و راحتی به محفظه‌های استخر است، به دنبال مبلمان راحت‌تر و جذاب‌تر بروید. در صورت امکان، یک سبک منحصر به فرد را انتخاب کنید.

با استفاده از برخی گیاهان، در اطراف استخر محیط خود را تزئیین کنید.

می‌توانید در محوطه استخر گیاهانی را قرار دهید، این کار باعث می‌شود تا محیط اطراف استخر زیباتر شود.یکی از دلایل نصب سقف‌های متحرک استخر جلوگیری از ریزش برگ گیاهان و گرد و غبار در آب استخر است. بنابراین، باید از گیاهانی که برگ‌های ثابت دارند، استفاده کنید.

درباره بهبود محیط اطراف استخر نیز فکر کنید

شما ممکن است یک محوطه استخر با طراحی زیبا نصب کنید، اما در صورتی که هیچ فکری به حال محیط زیر این سقف‌ها نکرده باشید، این محیط جذابیتی نخواهد داشت. می‌توانید با تهیه عرشه استخر مناسب با محیط، نمای داخلی و زیر این سقف‌ها را زیباتر کنید

 

به تزئین اجزاء ساختاری سقف متحرک اهمیت دهید.

یکی از مزایای میله‌های آلومینیومی اکسترود شده این است که آنها به راحتی قابل رنگ شدن و تزئین هستند. از این میله‌ها به دلیل استحکام، سبک بودن، سهولت در ساخت و مقاومت در برابر خوردگی، می‌توان برای محوطه استخر شنا استفاده کرد. به طور معمول، آنها متقارن هستند و ضخامت یکنواختی دارند. جدای از ساخت ساختار استخر شنا، می‌توانید با نقاشی، روکش پودری یا آنودایز کردن، این سازه را تزئین کنید.

تزئین این میله‌ها، محوطه اطراف استخر شنا را برای چشم جذاب‌تر می‌کند. نکته خوب این است که آلومینیوم، پوشش سطح خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. بنابراین، دیگر نیازی به انجام این کار بعد از مدت زمانی کوتاه نخواهید بود.

سقف متحرک استخر

تزئین محیط استخر با سقف متحرک

, , , ,
سقف های متحرک با دوخت پارچه ای
چرا از سقف برقی متحرک استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست