سیستم های پارچه ای کششی غشایی

سقف متحرک پارچه ای و کششیاشکال متنوع و نامحدود فرمها و مدلها در سازه های پارچه ای کششی و اشکال هندسی متعددشان چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. آنچه که در پشت این فرمها و اشکال زییا نهفته، زنجیره ایی از علوم، فنون، قطعات و جزئیات است که از خلق ایده یک سازه پارچه ای در ذهن آغاز و پس از طراحی و مهندسی های متعدد و خاص صنعتی ساخته و باعث ایجاد اینچنین اشکال زیبایی در صنعت سازه چادری می گردد.

مهمترین و اساسی ترین بخش ساختار سازه های پارچه ای، چهارچوب و سازه پشتیبان سازه های پارچه ای است که برای پایداری وانتقال فرم معماری طراحی شده به پوشش و لایه سازه چادری با دقت و ظرافت ساخته میشود و این سازه بایستی از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد.

سازه های پارچه ای کششی در اندازه های مورد نیازبا

طراحی منحصر بفرد و سازه سبک با برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا توسعه یافته وبه دلیل خاصیت نصب و جمع آوری ساده مورد استفاده فراوان دارد

سازه های فلزی با پوشش  پی وی سی مناسب ترین گزینه دستیابی به سایه ای خنک و محافظت در برابربادهای شدید , اشعه مضر آفتاب ، برف و باران شدید…می باشد

این سایبان ها میتواند به عنوان بارانداز و انبار در کارگاه ها و کارخانه ها، سایبان درب ورودی و محوطه و راهروها، و بطور کلی برای محافظت افراد و اشیاء در برابر آفتاب، برف، بارانهای اسیدی و … مورد استفاده قرار بگیرد.  محاسبات بار فصلی بر اساس قوانین بین المللی محاسبه گردیده است .

شرکت مدو (اورانوس) به عنوان اولین و تنها تولید کننده این سقف های غشایی در آنتالیا و هم اکنون در ایران , با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی , از طراحی سه بعدی پروژه تا اجرا و نصب آن می باشد .

مدل های مختلف سازه های کششی پارچه ای غشایی

مخروطی                        خفاشی                           کمربندی                      آلاچیقی

سقف متحرک مخروطی     سقف متحرک خفاشی    سقف متحرک کمربندی       سقف متحرک آلاچیقی

 

چرا سیستم غشایی ؟

  • بیشترین مقاومت در برابر عوامل جوی و شرایط سخت آب و هوایی – تضمین کیفیت بالای محصول
  • استحکام مکانیکی بالا و مقاومت الاستیکی فوق العاده
  • سیستم آب بندی فوق العاده
  • مقاومت عالی در برابر آتش سوزی و پخش شعله
فهرست